Gabarytowe sztuczki producentów

2013-09-13 14:26
fot.wikimedia commons, na licencji 3.0
Kupiłam wczoraj perfum w jednej z drogerii. Zakup wydawał mi się świetną okazją. Po powrocie do domu nie byłam już tak zadowolona. Okazało się, że flakonik jest znacznie mniejszy niż się wydawał- informuje nas Pani Karolina.

To nie jedyna sztuczka, którą stosują producenci różnorodnych produktów. Nasza czytelniczka złapała się na trik w drogerii. Na półce tester w sporej butelce, atrakcyjna cena. Obok stoją "fabrycznie" zapakowane oklejone flakoniki. Jak się później okazuje zakupiony perfum zapakowany był w sporych rozmiarów, plastikowy "futeralik". Starannie oklejony, nieprzezroczystą taśmą i już mamy efekt powiększający. W rzeczywistości flakonik zakupiony  "w promocji" okazuje się być 30 ml buteleczką.

"Troche to chyba nie w porządku wobec klientów"- komentuje zniesmaczona Pani Karolina. Na etykiecie pojemność co prawda została podana, ale maleńkim druczkiem, a zapakowany flakon naprawdę wydaje się znacznie większy.

Warto przed zakupem "przecenionych" produktów sprawdzać i porównywać ich pojemność z innymi. Tak dla pewności, że nikt nas nie "nabija w butelkę".

 

 

Wasze Opinie i Komentarze
~gość~ #6
napisane 2014-02-14 09:27:14
w tej gó.... rzeczywistości :(
~Mariusz~ #5
napisane 2013-11-27 17:58:44
No i co z tego przyjdzie producentowi? Na drugi raz pani która dała się nabić we flakonik hehe po prostu od tej firmy kosmetyku nie kupi hehe.
~gość~ #4
napisane 2013-11-12 08:03:13
no ja rozumiem, że to było gapiostwo klienta, ale właśnie w tym rzecz, że producenci specjalnie stosują takie metody po to tylko żeby wykorzystać to, że np. ktoś nie zerknie na pojemność kupowanego produktu, artykuł jest przestrogą dla innych, przed tego typu "promocjami"
~gość~ #3
napisane 2013-11-09 19:51:01
uważam , że drogeria nie jest winna Pani "gapiostwa" - flakony wystawione do prezentacji zapachu to tzw. testery , i nie mają nic wspólnego z pojemnością zakupowanego towaru ! Dopiero opakowanie wskazuje pojemność produktu w kartoniku i na treści na nim zawarte trzeba przede wszystkim zwracać uwagę.
~gość~ #2
napisane 2013-09-16 08:23:32
według mnie to nie jest sprzedaż tylko oszustwo, bo jak coś jest w promocji to powinno być tańsze, a nie taka sama pojemność w większym opakowaniu, to nie promocja, ale oszustwo, nazwijmy to po imieniu.
Twoje-Miasto sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez internautów. Regulamin Forum
opis:
podpis:
kobieta mężczyzna
Powietrze w mieście
dobre
PM10: 85%
34µg/m3
AVG[godz. 12:00]: Włocławek-Okrzei
REKLAMA
kiedy 2017-10-14 19:00

kiedy 2017-10-29 20:00





W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies
email:
hasło:
 
bezpieczne logowanie SSL
zapomniałem hasła | zarejestruj się