Nowy salon obsługi klienta we Włocławku
Klienci ENERGI we Włocławku obsługiwani są już w biurze przy ul. 3 Maja 38. Zmiana lokalizacji BOK jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy zgłaszali potrzebę przeniesienia biura bliżej centrum miasta.
REKLAMA
- Nowe biura obsługi lokowane są w centrach miast, tak aby ułatwić dotarcie do nich klientom – mówi Krzysztof Rogaliński, prezes spółki Energa Obsługa i Sprzedaż, odpowiedzialnej za obsługę klientów. - W poszukiwaniu nowych pomieszczeń jednym z głównych kryteriów była lokalizacja przecinająca najbardziej uczęszczane szlaki mieszkańców miast.
Biuro Obsługi Klienta znajduje się przy deptaku handlowym w pobliżu Placu Wolności. Biuro Obsługi mieści się na parterze budynku, bez barier architektonicznych utrudniających dotarcie klientom niepełnosprawnym.
W nowym biurze można załatwić wszystkie sprawy związane z przyłączeniem do sieci energetycznej, podpisać umowę, zapoznać się z ofertami ENERGI dla klientów indywidualnych czy też wyjaśnić kwestie związane z płatnościami.
W nowym BOK-u nie ma kas. Płatności za energię elektryczną można realizować w licznych punktach oznaczonych naklejką Via Moje Rachunki, które znajdują się w sklepach spożywczych, stacjach benzynowych, czy marketach (lista punktów na stronie www.billbird.pl ).
Jest to już siódmy nowoczesny salon obsługi oddany przez ENERGĘ Obsługa i Sprzedaż. Nowe lokalizacje otrzymały już Biura Obsługi w Olsztynie, Gdańsku, Koszalinie, Toruniu, Słupsku i Kaliszu. W 2011 roku EOiS będzie miał 10 nowych salonów obsługi w miastach na terenie funkcjonowania Grupy ENERGA: Olsztyn, Koszalin, Słupsk, Gdańsk, Toruń, Włocławek, Elbląg, Kalisz, Płock, Gdynia.
Biuro Obsługi Klienta znajduje się przy deptaku handlowym w pobliżu Placu Wolności. Biuro Obsługi mieści się na parterze budynku, bez barier architektonicznych utrudniających dotarcie klientom niepełnosprawnym.
W nowym biurze można załatwić wszystkie sprawy związane z przyłączeniem do sieci energetycznej, podpisać umowę, zapoznać się z ofertami ENERGI dla klientów indywidualnych czy też wyjaśnić kwestie związane z płatnościami.
W nowym BOK-u nie ma kas. Płatności za energię elektryczną można realizować w licznych punktach oznaczonych naklejką Via Moje Rachunki, które znajdują się w sklepach spożywczych, stacjach benzynowych, czy marketach (lista punktów na stronie www.billbird.pl ).
Jest to już siódmy nowoczesny salon obsługi oddany przez ENERGĘ Obsługa i Sprzedaż. Nowe lokalizacje otrzymały już Biura Obsługi w Olsztynie, Gdańsku, Koszalinie, Toruniu, Słupsku i Kaliszu. W 2011 roku EOiS będzie miał 10 nowych salonów obsługi w miastach na terenie funkcjonowania Grupy ENERGA: Olsztyn, Koszalin, Słupsk, Gdańsk, Toruń, Włocławek, Elbląg, Kalisz, Płock, Gdynia.
PRZECZYTAJ JESZCZE