25 styczeń 2020
patronat medialny

Treningowe wyzwanie QCZAJ’a - #bioreqczaja 1/7

Zaczynamy 21 dniowy „czelendż” - spróbuj! W „czelendżu” może wziąć udział każdy / każda. #bioreqczaja to nie tylko ćwiczenia i dieta, ale także odpowiedzi na pytania, które często zadajecie QCZAJ’owi. Co sprawia, że ma tyle energii, jak radzi sobie z przeszłością i stanami lękowymi, a także jak będąc DDA udało mu się osiągnąć to co osiągnął.
Koronawirus
kujawsko-pomorskie
76
zobacz mapę / szczegóły
REKLAMA
Jak sam mówi: „Spontan zrobił mi życie dlatego wierzę, że i Tobie zrobi rzyć” i zachęca do udziału w „czelendżu” #bioreqczaja, czyli 21-dniowego wyzwania, na które składa się zestaw wybranych przez niego ćwiczeń. Dziś pierwszy z siedmiu zaplanowanych filmów treningowych, które możesz powtarzać w ciągu 21 dni. Nagrodą główną w całym wyzwaniu jest udział w 6-dniowym QCZAJcamp w Bukowinie Tatrzańskiej od 15 do 20 marca 2020.


QCZAJ napisał:

Spontan zrobił mi życie dlatego wierzę, że i Tobie zrobi rzyć
Widzisz? Zobacz jak to działa, już się uśmiechasz.
Dlatego wykorzystajmy to w tym czelendżu.
#BIOREQCZAJA
Czelendż #bioreqczaja to nie tylko ćwiczenia i dieta, ale także odpowiedzi na pytania które często mi zadajecie.
Co sprawia, że mam tyle energii, jak radzę sobie z przeszłością i stanami lękowymi?
A także jak będąc DDA udało mi się osiągnąć to co osiągnąłem.
Od razu mówię, nie jestem psychologiem!
Wszystko co tu przeczytacie będzie na podstawie moich własnych doświadczeń i przemyśleń.
Jako, że sport jest integralną częścią mojego życia, druga część czelendżu z nim jest związana.
Na początek zmierz swoje obwody:
Obwód bicepsa (w najszerszym miejscu)
Obwód klatki piersiowej
Obwód talii w najwęższym miejscu (wiem, że masz!)
Obwód pasa (3cm poniżej pępka)
Obwód bioder (w najszerszym miejscu)
Obwód uda (w najszerszym miejscu)
Obwód łydki (w najszerszym miejscu)
Zapisz też swoją wagę, ale pamiętaj, że ona może wariować wraz z utratą tłuszczu a zarysowującymi się pięknie mięśniami.
Codziennie przez kolejne 7 dni w tygodniu dodam na stronę qczaj.pl i YouTube darmowy trening który zrobisz ze mną!
Jedzenie to będzie 70% powodzenia całej akcji!
Jeśli masz indywidualną dietę z diety.qczaj.pl to genialnie.
Jeśli jeszcze nie masz diety, a chcesz spróbować to spokojnie - na Qczaj.pl znajdziesz przykładową dietę na 3 dni.
Jeśli masz qczajfitness.pl zaznacz w kalendarzu dni treningowe, a w pozostałe zrób treningi z czelendżu #bioreqczaja na YouTube.
Proszę przyłóż się, bo jeśli to zrobisz, to za 21dni będziemy się nie tylko cieszyć ale i prosić o kolejne 21dni!
Zaczynamy 21 dniowy czelendż  - spróbujmy!
W czelendżu może wziąć udział każdy / każda.
A jedną osobę, która najbardziej mnie weźmie ja zabieram na QCZAJCAMP do Bukowiny Tatrzańskiej w Marcu! - warunek na koniec czelendżu musisz aktywnie korzystać z qczajfitness.pl i diety.qczaj.pl


Daniel Józek QCZAJ - trener motywator, osoba publiczna, aktor, ambasador stacji Romance TV, ćwiczy, tańczy i śpiewa :).
PRZECZYTAJ JESZCZE
Koronawirus
kujawsko-pomorskie
76
zobacz mapę / szczegóły
REKLAMA

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez we Włocławku

kiedy
2020-04-03 20:00
miejsce
Centrum Kultury Browar B,...
wstęp biletowany
kiedy
2020-04-19 16:00
miejsce
Centrum Kultury Browar B,...
wstęp biletowany
kiedy
2020-04-22 20:00
miejsce
Garage Hotel, Włocławek, ul....
wstęp biletowany
kiedy
2020-04-26 16:00
miejsce
Teatr Impresaryjny, Włocławek, ul....
wstęp biletowany